Mai vorbeste Dumnezeu astazi?!? Intrebarea aceasta este pe buzele multora. Iata ce spune John Piper… 

   Vocea Domnului  “Sa va spun despre cea mai minunata experienta pe care am avut-o intr-o zi de luni,  dimineata in 19 marie 2007, putin dupa ora 6. Dumnezeu chiar mi-a vorbit. Nu am nici o indoiala ca nu a fost Dumnezeu. Am auzit cuvintele Sale asa cum memoria unei conversatii trece prin mintea noastra. Cuvintele erau in engleza, dar erau pline de autoritate. Stiu, fara urma de indoiala ca Dumnezeu inca vorbeste azi.

    Nu am putut dormi din diferite motive. Eram la casa Shalom in Minnesota intr-o tabara. Era cam cinci si jumatate dimineata. Stateam in pat gandindu-ma daca sa ma ridic sau sa mai atipesc putin. In mila Lui, Dumnezeu m-a ridicat. Era aproape intuneric, dar am reusit sa-mi gasesc hainele, m-am imbracat, mi-am luat geanta, si am iesit din camera fara sa o trezesc pe sotia mea. In camera principala era liniste . Nimeni se pare ca nu se trezise. Asa ca m-am asezat pe o canapea, intr-un colt, sa ma rog.

    In timp ce ma rugam, dintr-o data s-a intamplat. Dumnezeu mi-a spus: Vino si vezi ce am facut! Erau cuvintele lui Dumnezeu, chiar cuvintele lui Dumnezeu. In acel moment, in secolul XXI , 2007, Dumnezeu vorbea cu mine cu o autoritate absoluta. Era atata dulceata. Timpul nu mai conta. Dumnezeu era aproape. Eram sub privirea Sa. Avea sa-mi spuna ceva. Cand Dumnezeu se aproprie, nu te mai grabesti. Timpul incetineste.

    Ma intrebam ce vroia sa spuna prin vino si vezi. Ma va duce undeva, asa cum l-a dus pe Pavel in ceruri sa vada lucruri despre care nu poti sa vorbesti. Aceast vino si vezi insemna ca o sa am o viziune a unui lucru maret al lui Dumnezeu pe care nimeni nu l-a vazut. Nu stiu cat timp a trecut intre cuvintele initiale vino si vezi ce am facut, si urmatoarele cuvinte. Nu mai conta. Eram infasurat in dragostea convorbirii personale. Dumnezeul Universului vorbea cu mine.

    Atunci mi-a spus…mai clar nu se putea, asa de clar ca orice cuvant care imi trece prin minte. Cat de minunat, de infricosat sunt in lucrarile Mele fata de fiii oamenilor!

   Inima mea a tresaltat! Da Doamne! Tu esti minunat in lucrarile Tale. Da, fata de toti oamenii, fie ca ei vad asta sau nu. Da! Acum ce vrei ca eu sa vad?

   Cuvintele au venit din nou. Asa de clar ca mai inainte, dar mai specifice.

   Am prefacut marea in pamant uscat, si raul a fost trecut cu piciorul. Acolo ei s-au bucurat in Mine- cel care stapaneste pe vecie, prin puterea Sa.

   Dintr-o data am realizat ca Domnul ma ducea cu cateva mii de ani in urma cand El a despartit marea Rosie si Iordanul. Am fost dus in istorie si am vazut aceste lucrari minunate. Acest lucru vroia El ca eu sa il vad. Dumnezeu imi amintea lucrarile mari pe care El le facuse. Facea asta pentru mine.

   S-a asternut peste mine o minunata reverenta. O pace palpabila a coborat. Era un moment sfant intr-un colt sfant din Minnesota. Dumnezeu Preainalt s-a coborat, mi-a deschis inima ca sa aud chiar vocea Sa. In timp ce ma minunam la puterea Sa de a desparti marea si raul, a vorbit din nou.

   Ochii Mei urmaresc popoarele, cei razvratiti sa nu se inalte impotriva Mea.

   Eram fara rasuflare. Era ceva serios. Un avertisment. De parca m-ar fi luat de gulerul hainei, m-ar fi ridicat si mi-ar fi spus cu inversunare si dragoste Niciodata, niciodata sa nu te inalti, sa nu te razvratesti impotriva Mea. M-am asezat uitandu-ma spre nimic. Inima imi era plina de o viziune globala a lui Dumnezeu. Ochii Lui urmaresc popoarele. El mi-a spus asta. Nu numai ca a spus-o, dar mi-a spus-o mie. Cuvintele lui Dumnezeu erau in inima mea. Stiu asta. E ca si cum sotia…mi-ar fi spus..vino la masa. Stiu ca sunt cuvintele sotiei cand ma cheama. Si stiu ca acele cuvinte erau cuvintele lui Dumnezeu.

   Ganditi-va! Mirati-va! Dumnezeu. Dumnezeu vegheaza, urmareste popoarele asa cum unii oameni urmaresc o turma pe pasune. Acest Dumnezeu inca vorbeste in secolul XXI. Am auzit cuvintele Sale.  

Biblia    Ce efect a avut acest lucru asupra mea? M-am umplut cu un simtamant real al prezentei lui Dumnezeu. Mi-a intarit credinta ca el este de partea mea si imi poarta de grija. Mi-a marit dragostea pentru Biblie, ca si Cuvant al lui Dumnezeu, pentru ca prin Biblie am auzit aceste cuvinte, si prin Biblie am astfel de experiente aproape zilnic. Dumnezeul Universului vorbeste de pe fiecare pagina. Auzim chiar cuvintele Sale. Daca vrei sa auzi aceleasi cuvinte pe care le-am auzit eu, citeste psalmul 66:5-7. Acolo le-am auzit. Era Cuvantul Domnului.

   Marea nevoie a timpului nostru este acea de oameni care sa experimenteze realitatea vie a lui Dumnezeu ascultandu-L intr-un mod personal si transformator prin Scriptura. Ceva este nespus de gresit cand cuvintele pe care le auzim in afara Scripturii sunt mai puternice si au mai mare impact decat Cuvantul inspirat al lui Dumnezeu. “

- John Piper -

Lasă un răspuns

